Αναφορά Βλάβης

 

Το τεχνικό μας τμήμα απαρτίζεται από άρτια εκπαιδευμένους και πιστοποιημένους τεχνικούς, με πολύχρονη εμπειρία στον τομέα των Υπολογιστών – Μηχανογράφησης και των Προϊόντων της SMART, που θα χαρούν να σας βοηθήσουν να λύσετε το οποιοδήποτε τεχνικό πρόβλημα σας έχει παρουσιαστεί.

Σε κάθε επικοινωνία σας με την Τεχνική Υπηρεσία δώστε όσο περισσότερες πληροφορίες μπορείτε σχετικά με το πρόβλημα που αντιμετωπίζετε.

Παρακαλούμε συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα Αναφοράς Βλάβης.

Θα λάβετε ένα μοναδικό αναγνωριστικό αριθμό στον οποίο θα αναφέρεστε σε κάθε επικοινωνία σας μαζί μας σχετικά με την αναφορά σας.
H διαδικασία αυτή είναι απαραίτητη τόσο για την ποιότητα των εργασιών βάση πιστοποίησης ISO  όσο και για την γρηγορότερη απόκριση και αποκατάσταση της βλάβης.

Παρακαλούμε “ανοίξτε” ξεχωριστό Δελτίο για κάθε Σειριακό Αριθμό.

 

[ticket_system]

Πως να εντοπίσετε τον σειριακό αριθμό.

Ο σειριακός αριθμός των Διαδραστικών Πινάκων εμπρόσθιας προβολής της Smart βρίσκεται σε μια από τις παρακάτω θέσεις:

  • Στο κάτω δεξί μέρος και στο πλάι του πλαισίου του πίνακα.
  • Στην δεξιά πλευρά του πλαισίου του πίνακα.
  • Στο πίσω μέρος του πίνακα.

Ο σειριακός αριθμός πάντα ξεκινάει από τα γράμματα SB και ακολουθεί το μοντέλο.

Παράδειγμα: SB640-XXXXXX  ή  SB660-XXXXXX

 

SerialNumber.ashx

Για να ελέγξετε την εγγύησής σας πατήστε εδώ και συμπληρώστε τον σειριακό αριθμό του προϊόντος.

Σε κάθε περίπτωση αποστολής προιόντος προς επισκευή θα πρέπει να συμπληρώσετε την αίτηση RMA σε συνεννόηση με την Τεχνική Υπηρεσία.

 

 

Χρήσιμα Έντυπα

Φόρμα Αναφοράς Βλάβης

Οδηγίες Συμπλήρωσης Φόρμας

Φόρμα RMA

Loading

Υποστήριξηscreen tag