Σε έναν ιδανικό περιβάλλον, όλες οι διαδραστικές οθόνες θα έπρεπε να τοποθετούνται πάντα σε βάσεις με ρυθμιζόμενο ύψος, αλλά λόγω του προϋπολογισμού είναι συχνά απαραίτητο να τοποθετούνται οι οθόνες σε βάσεις τοίχου σταθερού ύψους. Ο καθορισμός του ύψους στο οποίο θα πρέπει να τοποθετηθεί η οθόνη είναι ένα σημαντικό στοιχείο εάν πρόκειται να αποκομίσετε το μέγιστο όφελος από τη διαδραστική σας οθόνη αφής.

ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕΙ ΤΗ ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΗ ΟΘΟΝΗ;
Στις περισσότερες τάξεις του δημοτικού σχολείου μπορεί να υπάρχει σημαντική διαφορά ύψους μεταξύ των μαθητών και του δασκάλου. Η διαδραστική φύση της οθόνης την καθιστά ένα ισχυρό εργαλείο για την κιναισθητική μάθηση και βοηθά στη δημιουργία ενός εμπνευσμένου μαθησιακού περιβάλλοντος, επιτρέποντας στα παιδιά να είναι «πρακτικά» και να αλληλεπιδρούν με την οθόνη. Για να επιτευχθεί αυτό, ολόκληρη η διαδραστική επιφάνεια της οθόνης πρέπει να είναι σε κοντινή απόσταση από τις κόρες των ματιών.
Ορισμένοι δάσκαλοι προτιμούν το ύψος της διαδραστικής οθόνης να βελτιστοποιείται για δική τους χρήση. Μπορεί το στυλ διδασκαλίας του δασκάλου να τον κάνει τον κύριο χρήστη της οθόνης και επομένως είναι σημαντικό να την εγκαταστήσετε σε ένα ύψος στο οποίο μπορούν να τη χρησιμοποιούν άνετα χωρίς να χρειάζεται να σκύβουν. Εάν η οθόνη χρησιμοποιείται συχνά ως οθόνη για όλη την τάξη, η οποία συχνά κάθεται σε θρανία/ τραπέζια, είναι σημαντικό να είναι αρκετά ψηλά ώστε να φαίνεται καθαρά και τα κεφάλια των μαθητών να μην κρύβουν την οθόνη.

ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΧΡΥΣΗ ΤΟΜΗ
Η βελτιστοποίηση του ύψους της οθόνης για τον δάσκαλο συχνά σημαίνει λιγότερο από το ιδανικό ύψος για τους μαθητές, ιδιαίτερα στις μικρές τάξεις.
Εάν η οθόνη δεν είναι προσβάσιμη για τους μαθητές, τα οφέλη από την εμπλοκή της κιναισθητικής μάθησης μπορεί να χαθούν, επομένως είναι σημαντικό να βρεθεί μια λύση που να λειτουργεί και για τους δύο.
Εάν δεν είναι δυνατή η τοποθέτηση με ηλεκτροκίνητης ρύθμισης ύψους βάσης τον τοίχο, τότε μια απλή λύση σε αυτό είναι να χρησιμοποιήσετε έναβατήρα λευκοπίνακα που τοποθετείται μπροστά από την οθόνη και θα επιτρέψει στην οθόνη να τοποθετηθεί σε ύψος πιο βολικό για τον δάσκαλο και επίσης θα επιτρέψει στους μαθητές να ανέβουν και να φτάσουν στην επιφάνεια της πλήρους οθόνης.
Ένας επεκτάσιμος δείκτης αφής είναι επίσης ένας καλός τρόπος παροχής πρόσβασης σε περιοχές της διαδραστικής οθόνης που διαφορετικά θα ήταν απρόσιτες. Είναι καλά για κλικ, επιλογή και μεταφορά αντικειμένων, αλλά δεν είναι τόσο χρήσιμα για γραφή.

ΒΕΛΤΙΣΤΟ ΥΨΟΣ ΟΘΟΝΗΣ ΓΙΑ ΗΛΙΚΙΑΚΕΣ ΟΜΑΔΕΣ
Ακολουθεί μια σειρά από εικόνες που δείχνει το βέλτιστο ύψος οθόνης για κάθε ομάδα ετών. Οι εικόνες βασίζονται σε διαδραστικές διαστάσεις οθόνης 65″, ωστόσο το ύψος στο κέντρο της οθόνης μπορεί επίσης να εφαρμοστεί σε οθόνες 55″, 70″ και 75″.
Κατά κανόνα, η οθόνη πρέπει να τοποθετείται έτσι ώστε το κέντρο της οθόνης να είναι στο ίδιο επίπεδο με το ύψος των ώμων του χρήστη. Αυτό επιτρέπει στον χρήστη τη μέγιστη εμβέλεια για να επιτρέπει περιοχές της διαδραστικής επιφάνειας χωρίς να χρειάζεται να λυγίσει ή να τεντωθεί. Οι διαστάσεις υπολογίζονται χρησιμοποιώντας το μέσο ύψος των παιδιών στο Ηνωμένο Βασίλειο. Μέχρι το 11ο έτος δεν υπάρχει στατιστικά σημαντική διαφορά στο μέσο ύψος των μαθητών και των δασκάλων.
Αυτοί είναι μέσοι όροι και έτσι στην πράξη θα υπάρχει πάντα απόκλιση από αυτά τα στοιχεία. Εάν γνωρίζετε ότι έχετε έναν ιδιαίτερα ψηλό δάσκαλο για μια δεδομένη τάξη, τότε ίσως χρειαστεί να προσαρμοστείτε για αυτό.
Όταν χρησιμοποιείτε τη διαδραστική οθόνη αφής με ένα βατήρα πίνακα, απλώς αυξήστε το ύψος κατά το ύψος του βατήρα.