Τι είναι το Συμβόλαιο Τεχνικής Υποστήριξης και Συντήρησης?
Το Συμβόλαιο Τεχνικής Υποστήριξης και Συντήρησης Συστημάτων είναι η δέσμευση της εταιρίας που παρέχει την Τεχνική Υποστήριξη προς την εταιρία που αξιοποιεί τις υπηρεσίες της για:
- άμεση ανταπόκριση σε περίπτωση προβλήματος (ανάλογα με τον τύπο του συμβολαίου)
- προληπτικός έλεγχος συστημάτων
- προτεραιότητα και απεριόριστη τηλεφωνική υποστήριξη
- συμβουλευτικές υπηρεσίες για θέματα τεχνολογίας
- εκπαίδευση του προσωπικού σας
- συναντήσεις ανά τακτά χρονικά διαστήματα και παράδοση Reports
και έρχεται να καλύψει τις ανάγκες μιας επιχείρησης για ένα ή περισσότερους ανθρώπους που γνωρίζουν από πληροφορική αλλά δεν μπορεί ή δεν επιθυμεί να τους έχει ως μόνιμο προσωπικό.
Γιατί χρειάζομαι το Συμβόλαιο Τεχνικής Υποστήριξης?
Σήμερα, όπου οι ανάγκες μιας επιχείρησης συνεχώς αυξάνονται και ο χρόνος είναι πολύτιμος έχετε περισσότερο ανάγκη να βασίζεστε σε εξειδικευμένους ανθρώπους.
Θέλετε να έχετε άμεση και αποτελεσματική επίλυση των προβλημάτων σας έτσι ώστε να αφοσιωθείτε στην εργασία σας και να μην απασχολήστε με θέματα που δεν γνωρίζετε ή που δεν θέλετε να γνωρίζετε.
Θέλετε να νιώθετε τη σιγουριά ότι υπάρχει κάποιος άνθρωπος δίπλα σας να ακούσει και να δώσει λύση στο πρόβλημά σας είτε αυτό αφορά επί τόπου τεχνική υποστήριξη, τηλεφωνική διευκρίνηση, εκπαίδευση και συμβουλές για αναβάθμιση και προστασία των πληροφορικών συστημάτων σας.
Το κυριότερο, όλα αυτά τα θέλετε με το πλέον οικονομικό και ευέλικτο πρόγραμμα Τεχνικής Υποστήριξης ειδικά για εσάς και τις ανάγκες σας χωρίς κρυφά κόστη.
Πόσο θα μου κοστίσει;
Τα συμβόλαια τεχνικής υποστήριξης κοστίζουν ανάλογα με το επίπεδο των υπηρεσιών που ζητά η κάθε επιχείρηση σύμφωνα με τις ανάγκες και τις απαιτήσεις της.
Έτσι σημαντικό ρόλο παίζουν οι κάτωθι παράμετροι:
- Ο χρόνος απόκρισης που επιθυμεί ο πελάτης
- Ο αριθμός και το είδος του εξοπλισμού που θέλει να καλύψει ο πελάτης
- Ο όγκος και η πολυπλοκότητα του εγκατεστημένου λογισμικού (Backup, CRM, Λογιστικό, τρίτα προγράμματα, κλπ)
- Εάν επιθυμεί προστιθέμενες υπηρεσίες όπως τηλεφωνική υποστήριξη, εκπαίδευση χρηστών, προληπτικές επεμβάσεις & συμβουλευτικές προτάσεις – κατάρτιση πλάνου.
Σύμφωνα με τα παραπάνω το κόστος για ένα συμβόλαιο Τεχνικής Υποστήριξης βγαίνει άμεσα συνομιλώντας με έναν εξειδικευμένο σύμβουλο της GlobiTech.